Fuga


Azi fug de tine pentru ca acolo unde esti tu sunt emotii, acolo unde esti tu sunt amintiri care ma strang de gat pana imi dau lacrimile, acolo unde esti tu este durere.

Azi fug de tine si din cand in cand in goana asta nebuna ne ciocnim, exact atunci cand ma cred destul de departe incat sa fiu in siguranta, iar atunci cand ne ciocnim realizez ca, desi eu fug, gandul meu nu a facut nici macar un pas.

Azi fug de tine si ma ascund doar pentru a putea sa fiu cu tine, in gand.

This entry was posted in Salata de ganduri and tagged , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Fuga

  1. Pingback: Jocul de-a fuga (challenge accepted) | there's someone in my head - but it's not me

  2. ghurhu says:

    Mulţumesc….
    Şi nu m-am putut abţine, şi azi ai fost tu “challenge accepted”. Sper să mă ierţi :)

  3. irealia says:

    Trădător, gândul tău! :) Dar iartă-l că ți-a ieșit o splendoare de text aforistic.

  4. edera83 says:

    si eu azi am fugit,de ochii si privirea lui insistenta.de vocea sa calda si dragastoasa,insa degeaba-de soarta nu poti fugi.In cele mai neasteptate momente ne aduce unul linga altul mai dornici,mai flaminzi unul de altul…………..

  5. creve says:

    Vorbește-te cu gândul să fugiți împreună :)) Mituiește-l și convinge-l cumva :P

  6. franturidinm says:

    Foarte frumos spus.
    Eu sunt într-o continuă fugă atunci când simt că apar sentimente.

Leave a Reply

